Propriul tău aisberg / workshop
Ferenc Gróf@ pulzArt 10.
Data:
2024 Oct 11
Program:
16:00 - 18:30

Evenimentul face parte din programul Festivalului de Arte Contemporane pulzArt10.


Participanții la atelier vor dobândi o perspectivă asupra unora dintre tehnicile de imprimare utilizate de duo-ul de artiști Gróf-Gyenes.
Vom folosi ștampile și clișee de imprimare – care au fost, de asemenea, folosite pentru crearea operelor intitulate PROPOSAL FOR A NEW FLAG (MEANDER) și ICEBERG 1, 2 parte a expoziției Propriul tău aisberg – pentru a crea lucrări grafice pe bază de textile și hârtie, reflectând asupra problemelor ridicate de expoziție, care se inspiră din diagrame, infografice și sloganuri politice ale disperării ecologice și economice.
Vei avea, de asemenea, posibilitatea de a imprima un tricou alb sau o sacoșă – fie aduse de acasă, fie cumpărate la fața locului – deși vopseaua acrilică cu care vom lucra este mai puțin durabilă, dar nu lăsa acest lucru să te descurajeze!


ără limită de vârstă, workshop gratuit, dar locurile sunt limitate.
Atelierul se va desfășura în limbile maghiară, română, engleză și franceză.
Înscrie-te aici: https://forms.gle/v1hxnt66PigSxHnDA
Termen limită de înscriere: 9 octombrie, miezul nopții / în funcție de locurile disponibile (max. 15 persoane)


Zsófia Gyenes (n. 1977, Budapesta) este designer de textile și artist plastic. Și-a finalizat studiile la Budapesta și Paris, obținând diploma în design de textile de la ENSAD (École Nationale Supérieure des Arts Décoratifs) în 2004. După aproape douăzeci de ani de muncă ca designer de textile în domeniile modei, designului interior și industriei auto, a început o practică artistică independentă în 2022.

Ferenc Gróf (n. 1972, Pécs) a petrecut aproape două decenii ca membru al grupului Société Réaliste, dezvoltând un limbaj artistic distinct, bazat pe elemente lingvistice și tipografice, statistici și semne cartografice, pentru a analiza procesele sociale și a dezvălui conexiunile dintre trecut și prezent. După dizolvarea grupului, perspectiva și abordarea sa au rămas constante, iar lucrările sale se ocupă acum cu amprentele ideologice aflate la intersecția designului grafic și a spațialității.